Free background from VintageMadeForYou

måndag 8 november 2010

har någon sett?


vet någon var denna vackra skapelse finns någonstans? Jag behöver färg och gillar klänningen.

Idag har jag varit hemma med en förkyld och väldigt trött lillasyster. Imorgon är det älskade maken´s tur om hon inte är ok. Får se vad en godnatts sömn åstadkommer.
Vi har gjort äppelkaka, torkat golv och frostat av frysen. Nu vill jag inte vara hemma mer för nu har jag varit så himla redig att jag blir trött på mig själv;)

Sitter och tittar och funderar men ska /bör inte klicka. Har fortfarande plagg till salu som inte blivit sålda:

Blues skirt storlek 1
Hearted tunic chalk storlek 2
funderar på att lägga ur Amerind dress blue storlek 2

Men när jag slutar krympa och går på andra hållet, Då får jag "byta" tillbaka igen.

Nu sk jag krypa till sängs strax så jag är piggelin imorgon

Kramar alla fina

7 kommentarer:

  1. Hej!
    Här är en till som letar, hör av mig om jag hittar den.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  2. Jag kollar också..tycker den är helt underbar!!!
    Kramar till dig!

    SvaraRadera
  3. jag har också letat efter den men tror inte den finns någonstans... konstigt att inte fler tagit in den! Är lite spekulant på din hearted tunic men kan inte bestämma mig! Hör av dig om du inte får sålt den!! KRAM

    SvaraRadera
  4. Samma här, jag har också tokletat. Verkar ju som att den bara har funnits hos DeepFling, där de rök fortare än blixten. Kan inte fatta varför inte fler tagit in den... Idioti!
    I båda mina lokala butiker har de bara tagit in Reedy och några blusar från vintern... Idioti nummer 2!
    Jag har också plagg på Tradera som inte blir sålda, frustrerande... Kanske rent av Idioti nummer 3 ;o)
    Hoppas du får en bra dag och så fortsätter vi tokleta Sara velvet. Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Åh, blues skirt..Ligger den ute på Tradera? Hade känts skönt att köpa av dig för att veta att den är äkta :)

    SvaraRadera
  6. Jag har lyckats!!!

    Sofie, japp jag har signatur LoppanB

    SvaraRadera
  7. Vadå??!! var har du hittat den?
    Kram Maria

    SvaraRadera