Free background from VintageMadeForYou

lördag 4 december 2010

Sånt här väder har det varit flera dagar. Det har skottats och slirats på vägarna:) Fast t o m jag lättar på gaspedalen i detta vädret.
Lite besvärligt med klädval på morgonen för jag avskyr att frysa. Därför har jag med mig, om inte på mig skidbyxor, extra vantar och mössa i bilen



Denna veckan har innehållit mycket snö, utvecklingssamtal, skottning, mer utvecklingssamtal, missade Traderabud, studiebesök, klick med snabb leverans och mycket mera. Arbetsveckan avslutades på ridskolan som en härlig start på helgen.
Denna veckan har jag dessutom levt efter mottot " våga-vägra-stress" men jisses vad man får tänka på det hela tiden.

Har fortfarande inte alla provsvar så jag vet fortfarande ingenting mer än att jag fortsätter var förfärligt trött. Så nu måste jag vila mig lite:)

Kramar alla fina

2 kommentarer:

  1. Hihi, ja man får allt ha tungan rätt i mun nu när man kör på vägarna. Jösses vad man sladdar runt=)

    Hoppas du mår bättre snart! kram

    SvaraRadera