Free background from VintageMadeForYou

tisdag 3 augusti 2010

Undras om den går att sälja..


I storlek 2 och använd vid 3 tillfällen, aldrig tvättad. Köparen gör det och jag tar portokostnaden. Vill ha 1500 kronor.
Anledningen till att jag ska sälja är jag provat storlek 1 och den sitter mycket bättre på mig, så nu ska jag jaga en sådan:) Är du intresserad, skicka ett mail

Dagen började med en löprunda, hem och äta lite frukost efter duschen. Sedan; heldag på stan med fina Sannibus:D Vi tittade,provade och letade oss fram bland alla galgar men handlade INGENTING till oss. Vi handlade något till barnen men f ö umgicks vi. Underbart!!! Däremot blev det flera " vill-ha" upplevelser så nu får webbutiker och Tradera scannas.

Jag ska jaga och hoppas kunna hitta LottaLotta long i storlek 2 bla

När jag kommit hem ringde butiken vi beställt kameran och berättade att den kommit så då for jag tillbaka till stan och hämtade den. Därefter grillade vi lammkotletter och drack ett glas rött, gott:)

Kramar alla fina

3 kommentarer:

  1. Bra gjort att inte handla något! Det lyckas jag aldrig med. Hoppas du hittar din Lotta Lotta! Springer du på en 4:a i rött eller svart, hojta till. Kram

    SvaraRadera
  2. Är du också från Huskvarna då.
    Här har du en enda wigwam kvar http://redheofsweden.se/sv/till-butiken/2-odd-molly/2405-wigwam-dress till 50% också!

    SvaraRadera
  3. Linda: jag imponerade på mig själv;D Kram
    Johanna: Nix, Sanni är nere i Höllviken. Tack för tipset men den var slut:( Kram

    SvaraRadera