Free background from VintageMadeForYou

söndag 29 augusti 2010

Till salu


Som jag berättat tidigare beställde jag två för att prova olika storlekar. jag har bestämt mig för att ha storlek 1 själv och har därför en i storlek 2 "över". Har lagt ut den på Tradera men så slog det mig att kanske någon läsare är intresserad av den?



Jag vågar knappt berätta om gångna veckan och helgen för det har varit alldeles tokigt. Men kommande vecka ser betydligt bättre ut. På tisdag ska jag på Lingon & Blåbär- party. Ser verkligen fram mot det!!

Idag har jag storfyndat; 3 par skinnstövlar för 400 kronor!!! En tjej som sålt Green-House i 10 år ska sluta och hade utförsäljning idag och det blev massor av fynd. Men framförallt stövlarna är jag glad för. Återkommer med bilder på dem. Hon skänkte bort vissa saker! Ja jag är supernöjd:)

Ikväll har jag gjort plankstek till middag och det tillsammans med ett rött Gigondas, mums.

Kramar alla fina

ingen dagens idag ( heller)

6 kommentarer:

  1. Hej!

    Hoppas att allt är väl med dig och
    jag köper den gärna av dig om den är kvar.
    Grattis till alla fynden.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Jag har ju sett annons från en tjej som hade stängt sin butik, men sen hörde jag aldrig mer om det. Nu blev jag nyfiken! Berätta mer!
    MVH Fröken Abbe

    SvaraRadera
  3. Stövlar kan man inte ha för många av;) Synd att du bor så långt bort annars hade jag våldgästat ditt Lingon&Blåbär-party! Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej
    Hvad koster din nederdel? :)
    Kram
    Annette

    SvaraRadera
  5. Plankstek..... Åh.... kan du skicka resterna med DHL ? ;-)
    Ska bli spännande att se dina shoppingfynd :-)

    ♥ Åsa

    SvaraRadera