Free background from VintageMadeForYou

onsdag 18 augusti 2010

Hösten är igång...




Lillasyster hade en superdag och hon var helt redo för skolan idag. När jag iaktog henne vid samlingen lyste det i hennes ögon å hon satt och smålog. Så gott att se förväntan och glädjen över allt det nya.
Storasyster började sista året på mellanstadiet och var lika nöjd hon med.

Själv önskar jag lite sommar till och lite mindre regn. Men nu är det bara att tuta och köra!

Imorgon ska jag iväg och kolla på nya möbler till mitt arbetsrum. Ska bli så roligt.

Dagens: älskad x-stich, spolier i dark powder och underst bloomers. De är kanon!

Kramar alla fina

5 kommentarer:

  1. Ja i x-stitch är man alltid fin. Härlig kombo och vilken rar prinsessa du har!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Lika fin som alltid! Jag håller med - mer sol och mindre regn.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Å så fin du är! Jättesnygg=) Håller med dig..vill har lite sommar till!

    Kram!
    Adela

    SvaraRadera
  4. Åh de är så söta våra barn med all spänning inför första skoldagen. Känner precis igen känslan när mina tjejer gick till dagis i måndags. Spännande att återse alla kompisar och höra sommarens berättelser.

    X-stitch är en klar favorit och den du har idag hänger hos mig också.

    KRAM

    SvaraRadera