Free background from VintageMadeForYou

onsdag 11 augusti 2010

Åter


De senaste dagarna har jag gjort allt annat än varit aktiv här! Jag har dock varit flitig besökare hos er andra utan att lämna kommentarer. Tiden och lusten har inte riktigt funnits.

Fredagen förra veckan var min sista semesterdag för denna sommar och då åkte vi till Bakken. För er som inte vet ligger Bakken i utkanten av Köpenhamn och är Nordens äldsta nöjespark. Det kostar inget inträde utan man köper åkband eller turkuponger till karusellerna. Vi tycker att Bakken är mycket charmigare och trevligare än Tivoli. Vi hade en super trevlig dag!

I lördags var jag i Ystad på invigning av en väletablerad butik som flyttat till ny fin lokal, Kirzi. Många modeintresserade damerfrån skånska sydkusten fick se höstkkollektion från Bitte Kai Rand, Gant, Masai m fl. Jag blev väldigt lockad av Bitte´s kollektion.

Söndagen var en väldigt regning dag och då passade vi på att handla fotbollsskor mm till Storasyster. De växer väldigt mycket under sommaren...

Så i måndags var det dags att återgå till arbetslivet och dessa dagarna har bara rusat iväg. Trots det ännu inte är några elever på plats, så har man saker att pyssla med. Men mest känns det som om man ska hinna prata med sina arbetskamrater för det brukar man inte hinna speciellt mycket under terminerna.
Eftersom jag stiger upp själv på morgonen, de nadra är fortfarande lediga, har dte inte blivit några foto tagna. Ska försöka få till en dagens imorgon...

Kramar alla fina

3 kommentarer:

  1. Jag har sådana perioder då jag kikar runt men orkar helt enkelt inte kommentera. Mysig avslut på eran semester. Bakken åååhh det är flera år sen jag var där.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Bakken har jag nog inte varit på. Men i lördags var vi på Tivoli, oj,oj vad många som var där, folk överallt.
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Så där är det i bland! Kul att se dig i dag! Vi funderade på Bakken när vi var i skåne, men väntar nåt år tills lillvilden har utbyte av det. Kram!

    SvaraRadera