Free background from VintageMadeForYou

fredag 13 augusti 2010

Åh , äntligen fredag


Jag är verkligen en urusel bloggare för tillfället men annat pockar på uppmärksamheten.
Eftersom övriga familjen är lediga idag med kom jag på att prova, ännu en gång självporträtt i spegeln. Hyfsat resultat om jag jämför med vad jag lyckats prestera tidigare;)

Igår var vi på Lillasyster´s blivande skola. Alldeles nybyggd och till vissa delar ännu inte klart. De börjar skolan på onsdag i nästa vecka och barnen med föräldrar var hjärtligt välkomna på öppet hus i går. Så fina lokaler och vilken ynnest att få börja på en alldeles nybyggd skola. Nu behöver lilla tjejen samla lite mod och sedan är jag övertygad om att det blir superbra!

Efter det var dte dags för löprundan och nu springer jag ca 6 kilometer. Det är fyra veckor sedan jag började löpträna. Jag kommer nog att få hålla denna sträckan ett tag för den tar emot vissa sträckor.

dagens: Älskad poplin frill blouse 2
Blues skirt 1
Till detta: underbara halsbandet från Unica ( vi fick på träffen) och
Humanity armband i vitt från Tintinstyle som var en gåva på nationella träffen i mars. Vilka underbara gåvor! Använder dem väldigt mycket.

Nu måste jag lämna en stund

5 kommentarer:

  1. Hade min poplin frill i vitt igår. :)
    Åh vad härligt med en ny skola. Blir nog bra när de väl kommit igång.

    Ha en härlig fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad spännande med skolstart! Förstår att det är pirr i magen:) Gick väl riktigt bra att fota själv! Ha en fin helg. Kram!

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är som har börjat springa! Själv har jag låååångt sommaruppehåll! HOPPAS du kan följa med på träffen! Blir ju inte detsamma utan "järngänget". Men jag har full förståelse att du har mycket som pockar på uppmärksamheten! Kramar

    SvaraRadera
  4. Du är INTE usel! Du dyker upp när du kan och det räcker bra eftersom man alltid blir lika glad att se dig!
    Stor helgkram!

    SvaraRadera
  5. Visst är det spännande med skolstart det kommer säkert att bli bra. Angående Filippa K koftan hos mig så köpte jag den i somras så troligtvis finns just denna inte kvar men ibland kör de liksom OM med samma modeller så det kanske finns en höstvariant.

    SvaraRadera