Free background from VintageMadeForYou

måndag 16 augusti 2010

Efterlysning


" Skäms", här är jag långt ifrån tangetbordet i flera dagar och när jag väl skriver är det för jag behöver hjälp. Kära mamma gillar min tröja och skulle gärna vilja ha en. Har surfat runt lite när tid funnits men kan inte hitta den och hon behöver nog ha storlek 2. Är det någon som vet var den finns?

Ståndaktigt har jag inte klickat hem någonting (ännu) och jag väntar.
Väntar på något riktigt bra:




Fick ett annat paket från camprade idag innehållandes flipflop skor från UGG. Supersköna och betydligt rejälare än de jag brukar hitta här hemma. Så är de för små!!! Ca ett halvtnummer större så hade de varit perfekta. Så de får gå i retur.

Imorgon har vi kick off och ska till Köpenhamn hela dagen. Hoppas jag kan ha sån tur att vi passerar en viss butik ;)

dagen är en favorit: Saloon dress

Kramar alla fina

7 kommentarer:

  1. Håller korpgluggarna öppna efter en tisha åt mamma:) Hoppas att du får lite tid till "en viss butik";) Kram

    SvaraRadera
  2. Ska hålla ögonen öppna. Synd på skorna.
    Hoppas du får besöka butiken.

    Kram

    SvaraRadera
  3. På Kålle och ada i Gbg hängde det massor av såna toppar. Vet inte om man kan ring och de skickar. Kollade inga storlekar.

    Kramis

    SvaraRadera
  4. Såg också dessa på Kålle och Ada i helgen. Tror dessutom att det var 50 % på dem. Här är deras nr: 031 - 711 21 94.

    Lycka till!

    Lotta

    SvaraRadera
  5. Hoppas du får tag i en till mammsen! Ser ju lite lovande ut iaf.
    Kram

    SvaraRadera
  6. odd mollybutiken i Sthlm och ETC-butiken på Hornsgatan har dem.

    SvaraRadera
  7. Tack alla gulliga för hjälpen!
    kram

    SvaraRadera