Free background from VintageMadeForYou

onsdag 4 augusti 2010

Denna var i fina paketet!


Kommer från fina Erikasom hade en storlek 1 till mig!
Jag har haft 2:or men de kunde jag inte förlika mig med. Vid ett besök på Borgeby Kids & friends provade storlek 1 och den sitter mycket bättre på mig än 2:orna.
Igår när jag och vackra Sanni var på stan provade jag andra polagg i storlek 1 som satt bättre på. Alltså är jag riktigt mitt mellan storlek 1 och 2.

Nu ska jag och Lillasyster ut och köra nercabbat:D

Kramar alla fina

6 kommentarer:

  1. Den sitter som ett smäck på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Är sugen på en i military i höst. Kram

    SvaraRadera
  3. Jätte jätte söt är den.
    Har själv två stycken 327:or men kan inte heller riktigt förlika mig med dem, har inte provat en 2:a men kanske läge att göra det...

    Du är i alla fall snygg i din
    /Carina

    SvaraRadera
  4. Amen hur snygg är du inte då syrran?! Jättefin!!
    kramar

    SvaraRadera
  5. Du är jätte fin i denna!
    Tack för paketet.

    KRAMAR

    SvaraRadera
  6. Haha... kan riktigt se er köra nercabbat. Alla blickar på snyggaste morsan & söta prinsessan! Coolt! Megakram!

    SvaraRadera