Free background from VintageMadeForYou

torsdag 26 augusti 2010

Torsdag och snart är det helg


och då funderar jag på var denna veckan tagit vägen?! Visserligen har jag varit på kanotläger, haft födelsedag för storasyster,varit med barnen och handlat höstskor förutom arbetet. Tja inte konstigt att tiden går fort:D
Tredje och sista släppet har ankommit till en del butiker och jag är fortfarande förvirrad. Känner inte att jag är sugen på så mycket. Underkjolen har kommit och den ena stannar medan den andra åkte ut på Tradera.

Ikväll är det föräldramöte för Lillasyster´s klass och jag är på krigstigen. Förmodar att fortsättning följer ( om jag inte tappar sugen helt)

Dagens är en superläcker tunika från Saint Tropez som jag beställt hos
Milk and Honey

Kramar alla fina

5 kommentarer:

  1. HEJ ! Vad kul att se dej igen ♥
    Man hinner liksom börja sakna när du inte bloggar *L*
    Stora kramen ! /Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej, tittade på din profilbild. Vad skönt det är att se en kvinna som har den storlek hon passar i, och inte tränger i sig en för liten storlek. Ibland får man intrycket när man läser bloggar, hur mycket kan man gå ner i storlek? Det är inget snyggt när kläderna stramar, kan man tycka det själv? Tack för en härlig och upplyftande blogg.

    SvaraRadera
  3. Hej och tack för inspirerande blogg. Såg att du köpt en likadan tunika som även jag har från Saint Tropez. Jag har en i storlek L men vill ha en i medium. Letade som bara den hos Milk and honey men den finns ju inte där, suck, är den redan slutsåld eller.. ?
    Tacksam för svar.. mvh Jaana

    SvaraRadera
  4. Otroligt fin tunika! Skönt att du är tillbaka, du har varit saknad:) Kram

    SvaraRadera
  5. Hej sötvännen!
    Så snygg du är i den tunikan:-)
    Du klär jättefint i den!
    Ja, jag tycker också att denna veckan har gått väldigt fort..
    Men så har vi också haft en fullspäckad vecka..

    Hoppas vi ses snart;-)
    Kraam

    SvaraRadera