Free background from VintageMadeForYou

måndag 2 augusti 2010

Solsken


Idag är det måndag men inte vilken som; Vi får fint besök idag!!!! Sannibus kommer och det ska bli underbart att träffa henne igen.

Igårkväll fick Storasyster och jag se fortsättningen på Bella och Edward´s öde. Tycker det verkar lättast att vara människa, både vampyrerna och vargarna har det lite väl stökigt;)

Ingen outfitbild från igår men jag hade min fina Saloon dress. Om någon ska till Freepoort vill jag gärna ha en till...

dagens kommer ha ännu inte varit i duschen, jag har gjort dessert:D

Kramar alla fina

4 kommentarer:

  1. Shit vad kul att du ska träffa Sanni. Ge henne en stor kram från mig! Och här får du en egen också; kram snygging!

    SvaraRadera
  2. Hallå där!
    Även jag han med en sväng till Freeport under semstern, bläddrade och drog i plaggen och lyckades i mina ögon faktiskt göra några fynd. Var glad över att de faktiskt hade hyfsat med 3 och 4or inne.

    /Carina

    SvaraRadera
  3. Vad kul att få träffa den underbara Sannibus! Kram!

    SvaraRadera
  4. JAg provade salon dressen och den var så fin. Men jag hängde tillbaka den eftersom jag är rädd att den bara skulle gå sönder för mig... Ångrar mig faktiskt...

    SvaraRadera