Free background from VintageMadeForYou

tisdag 31 augusti 2010

Sista augusti


Nu börjar hösten... Alltså kom stövlarna på, 5 grader i morse hm.

För mig är september höst månad och alla aktiviteter börjar igen; Mulle, Lufsare dans mm. Inte sitter man sysslolös precis.
Inte heller på jobbet:)
Full rulle med alla nya och gamla som ska tas omhand. Idag känns det som jag kommit igång ordentligt och det känns väldigt skönt. Jag kan nämligen ibland gå och skjuta saker framför mig tills piskan rider över ryggen.

Ikväll är det Lingon & Blåbär party men här ska hållas hårt i börsen, har ju en träff som stundar och mina tjejer behöver inget. Undrar vem jag förökser lura, hahahahaha.

Dagens är de omskrivna Ellos stövlarna- underbart sköna
Stichen är Cotton anglais, men från vilken kollektion? Någon som vet?
Spoiler i dark indigo

Kramar alla fina

4 kommentarer:

  1. Snyggt! Men hur gick det med föräldramötet du eldat upp dig för?

    SvaraRadera
  2. Lika fin som alltid! Den Cotton Anglaise passar dig super!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Superfin är du! Japp nu är det snart fram med stövlarna.. Ser jag inte alls fram emot kan jag säga.. Trivs så bra i calou :D Kram hjärtat!

    SvaraRadera
  4. Superfin tunika och superfina stövlar:) Ja, nu är det höst:( Kram

    SvaraRadera