Free background from VintageMadeForYou

onsdag 16 juni 2010

Helrenoverad



Idag har jag varit på fotvård. Jag fick ett presentkort när jag fyllde år, i september och tyckte det kunde vara tid nu. Men det var utan fiskarna!
Så inom en vecka har jag fixat mina naglar, klippt mig, vaxat och nu ikväll fick fötterna sitt:D
Kan berätta att det känns väldigt bra.

På lördag förmiddag åker vi på semester och det ska bli sköööönt!! Lite sol på näsan och härlig värme. Jag har laddat upp med böcker och ska frossa. Innan det är dags att åka ska katterna få åka på pensionat. Vi använder oss av ett mysigt ställe i Bromölla så det blir en stund i bil och de gillar inte att åka bil... Jag brukar stänga av radion för det är inte lönt att ha den igång.
Vi ska även på något sätt förflytta papegojan men det överlåter jag åt Älskade maken för jag vågar inte fånga henne. Den näbben inger respekt!

Tack alla snälla för peppande kommentarer angående nya frisyren. Ni gjorde min kväll:D

kramar alla fina

3 kommentarer:

  1. Har också bokat katt-pensionat till i sommar. Dom kommer att bli galna på våran gap-hals till kisse;)Vad skönt mrd fotvård, skulle behöva själv....
    (Vad i helskotta har du på fötterna på bilden?! Blodiglar?) Kram!

    SvaraRadera
  2. Härligt med att bli ompysslad och fixad/stylad. Måste ta tag i och boka min fotbehandling och ansiktsbehandling.

    Tycker du blev kanonfin i håret!!! Rufsa bara till det lite så blir det väldigt likt. :)

    Låter superskönt med semester. Jag har 3 veckor kvar tills våran börjar. Har inte tillåtit mig att längta och räkna innan men gjorde det idag och nu känner jag att jag verkligen längtar.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh hoppas ni får en härlig semester!
    KRAM

    SvaraRadera