Free background from VintageMadeForYou

onsdag 2 juni 2010

Äntligen lite sommar!!!


När det varit så himla kallt och regnat mest hela tiden som det gjort längtar jag till semestern!! Idag äntligen kom solen och termometern gick över 20 grader:D

Förra sommaren var vi för första gången i Spanien, flög till Alicante. I år åker vi till Malaga-Marbella. Vi hyr lägenhet och ska bo en vecka på varje ställe, för att få lite variation. Gissa om jag längtar! Man vill få lite färg på näsan och slippa klä på sig så mycket hela tiden. Men jag har lite dåligt med lätta sommar kläder så ikväll var jag en snabb tur på ett av våra shoppingcentrum. In och provade några klänningar. Jag är skadad för jag räknade allt i mollysar!! Det är besatthet för jag borde väl kunna köpa något annat? Nej då köper jag ingenting alls!

På fredag ska vi köra till Småland över helgen och jag tänkte man kunde kanske övertala familjen att besöka Kosta outlet antingen på vägen upp eller ner.
Det beror lite på vad som passar de vi ska våldgästa på vägen ;)

kramar alla fina

4 kommentarer:

  1. Vad härligt med 2 veckor i Spanien! Skönt att ni har fått lite av det fina väder vi har haft här:) Förstår nog vem du ska våldgästa i Småland;) Kram!

    SvaraRadera
  2. Så lycklig jag blev av din underbara bild!
    Skåne från sin bästa sida!
    Och att 2 prinsessor förgyller vyn gör ju inte intrycket sämre precis! :o)
    Skönt du får semester snart, har ju fattat hur hektiskt du haft det! Kram sköna du!!!

    SvaraRadera
  3. åhh, underbar bild! Låter som en härlig semester med.

    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Ja, åh vad man längtar efter semestern nu....
    Mysig bild!

    SvaraRadera