Free background from VintageMadeForYou

fredag 11 juni 2010

Sommarlov!!!


Äntligen sommarlov, både för skolbarn hemma och på jobbet!
Igår hade 9:orna bal som traditionen på skolan bjuder. Killarna i kostym och tjejerna i fina klänningar och höga klackar. det blev en lång kväll och jagvar hemma vid 1-tiden på natten. Man är ju inte riktigt van vid sådant nattrumlande, jaja det har väl hänt någon gång tidigare;D
Upp i morse och iväg för avslutning. Känns både härligt och sorgligt när 9:orna slutar. En del är så flygfärdiga, andra undrar man med knip i hjärtetrakten hur deras liv ska bli.

Eftersom man ska vara fin så bidde det min älskade:



Givetvis med lika älskad jeansjacka som måste klassas som sommarens bästa nyanskaffning.

Förlåt alla fina underbara mollysystrar att jag inte lämnat några avtryck efter mig, men jag kommer igen

kramar alla fina

3 kommentarer:

  1. Åh du den kan jag tänka mig att du är rent utav vacker i! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad fin du måste ha varit! Kram på dig:)

    SvaraRadera
  3. Jag är lika kass på avtryck... Men jag har kommit fram till att ogjort inte räknas. Så därför är vi ursäktade ;o)
    Fatta vad jag jagar den klänningen! Kan bara tänka mig hur snygg du var - snyggast! Och ja självklart är jag fett smygavis...
    Kram vackra vän!

    SvaraRadera