Free background from VintageMadeForYou

torsdag 3 juni 2010

Jag har klickat!!!


Denna bidde det till slut:D Som jag funderat och klurat på vilken färg jag skulle ha!!! Jisses vilken velpotta jag är. Samtidigt har jag klurat på en sval vit sommarklänning. Så när tipset kom om rea hos Deepfling slog jag till. Jag provade att klicka hem en annan sak med, men det funkade inte...
Har ingen aning om hur lång leveranstiden är, missade det. Der tar den tid det tar men förhoppningsvis har jag den innan vi åker på semester.


Imorgon åker vi på återträff. Vi var 12 familjer som var på adoptionsresa samtidigt och vi träffas varje år den dagen vi fick våra barn. Vi delar en alldeles underbar händelse! Nu i helgen är det 5 år sedan och det ska bli fantastiskt att träffa alla igen.

8 kommentarer:

  1. Så fin du kommer bli i den.
    Kul med återträff, hoppas ni får det mysigt.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag sitter här och klurar på en wigwam jag med! Den är ju sååå fin, men vitt på mig är ingen höjdare. Funderar väl en stund till så kanske den tar slut;) Kram gumman!

    SvaraRadera
  3. Ohhhh ja! Du kommer bli SÅÅ nöjd gumman: Tro mig! KRam

    SvaraRadera
  4. Grattis till fint köp :-) Jag fick hem min Wigwam i rosa i veckan och den är underbar...

    Vill önska er en mycket trevlig och lyckad helg!

    SvaraRadera
  5. Grattis till ett bra köp! Du kommer att älska den, tro mig ;-D Härligt med återträffen!! Ni delar något alldeles underbart! Ha det nu så mysigt!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  6. Den är så underbar, du kommer bli så himla fin i den!
    Tack för din fina kommentar i min blogg.
    Du har så fint hjärta vännen.
    Önskar dig en underbar helg!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Bra klick! Har en känsla att du blir riktigt skitsnygg i den!
    Hoppas ni får en underbar helg med återträff och allt. Stor kram snygging!

    SvaraRadera
  8. Den är underbar!!!
    Du kommer att bli nöjd!
    KRAM Halvan

    SvaraRadera