Free background from VintageMadeForYou

måndag 14 juni 2010

Måndag!!!


Äntligen måndag! Låter det knäppt? För oss innebär det sista arbetsveckan innan 2 veckors underbar ledighet ska tillbringas på Costa de Sol. Då är det inte svårt att stiga upp och köra till jobbet, trots en massa journaler som ska gås igenom. Eftersom jag inte gillar administrativt arbete så har jag "sparat" en del.
Inget regn och lite sol men ingen värme, kan man hoppas på sommarvärme snart?

Dagen är molly-rik, både Cupecake toppen och koftan är Odd Molly men vad de heter har jag ingen aning:D
Chinosen är från H&M och underbara halsbandet kommer från Unica of Sweden!

kramar alla fina

3 kommentarer:

  1. Men vad fin du äR! Du är en riktigt pingla i Royal juh!! Vad är det för nummer på koftan? såg ju supermysig ut. Det lutar åt vecka 31 för oss så du får hålla en liten lucka öppen för mig :D Kram

    SvaraRadera
  2. Superfin som vanligt!
    Vad mysigt att få åka till Costa de sol..
    Jag är allt lite avis..
    Läste din kommentar på min blogg..
    Då måste jag bli idiotförklarad har 7st Lovely Knit?
    ha ha ha..
    Hoppas solen kommer snart!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Vad skönt med lite Costa del Sol! För mig blir det lite Costa del Åhus om några veckor;) Icke att förkasta det heller! Kram

    SvaraRadera