Free background from VintageMadeForYou

söndag 13 juni 2010

Sliten en söndag


Igår kväll hade vi spanska afton, cava-provning och tapas därtill. Vi är 8 vuxna och 4 barn och igår kunde vi varit det dubbla. Jisses kors så mycket mat!! Mne sagolikt got; chorizo, potata bravas, chevreknyten, oliver mm mm. Till detta provade vi 4 olika cavor, visst är de ok men en annan är ju snobb och föredrar champagne;)

Eftersom man inte är ungdom längre blir jag i alla fall sliten när jag är uppe länge och dricker flera glas vin. Men jag har hunnit inventera Storasyster´s garderob och rensat lite i den. I eftermiddag har det rensats ogräs, hör verkligen inte till vanligheterna. Jag tycker det är dötrist men idag var det riktigt skönt att vara ute, kan det vara efterdyningarna från igår som spökade?

Ingen molly idag och ingen bild för idag, så skoj ska vi inte:D
Väntar på min Deepfling leverans och hoppas den kommer snart. Paketspårningen uppdateras lite långsamt tycker jag, kan det vara för man längtar?

kramar alla fina

4 kommentarer:

  1. Väntar också på leverans från deepFLING. Försöker man spåra så står det bara att paketet lämnade USA den 6:e, sen tar spåret slut....Det finns fler fotbollsgalningar alltså;) Kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas paketet kommer snart!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hoppas paketet dyker upp inom kort. Supersnygg du var igår! Ja säker idag med trots att du känner dig sliten.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hallå läckerbit!!
    Va gott med tapas och goda drycker till:-)
    Låter som om ni har haft en härlig helg!
    snygga outfits alla dagar har du också haft;-)
    Ha det gott vännen, nu väntar vi på sommar,
    kram

    SvaraRadera