Free background from VintageMadeForYou

onsdag 9 juni 2010

Nästan sommar;)


Det är väldigt skiftande, regn och sedan framåt kvällen spricker det upp. Mna får göra vad man kanför att pigga upp sig; vad passar då bättre en en härligt rosa Fonda:) Älskar den och jeansjackan!
Igår var det hektiskt med jobb och direkt på möte med tjejernas skola så jag var hemma klockan 20, dvs en lagom dag på dryga 12 timmar. Iddes inte med något inlägg eller kommentarer hos andra, sorry. I måndags behövde andra delar av familjen lite av oss och då försvann den kvällen lika fort. Hinner inte riktigt med dagarna, skulle behöva ett par timmar till. Men snart är det semester tider och jag längtar, 19:e reser vi och då ska det väl bli lite "riktig" sommar?

5 kommentarer:

  1. åhh, så fin du är i den! Vi åker med på semster en vecka den 19 juni.

    Prova en 1:a på 327: an om du känner att den är stor, det finns ju utrymme i den.

    ps. om om du ska sälja nån 327:a... tänk på mig.... :)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Har också (just nu faktiskt) en Fonda i pink - tycker så mycket om den! Svårt med matchande jacka till, men din jeansjacka var jättesnygg till!

    SvaraRadera
  3. Ohhh fin finaste finast!!!! Kram

    SvaraRadera
  4. Tjena läckerbit! Jag stod och drog lite i en rosa Fonda när jag var i Stockholm, den är så fin. Snyggt med jackan till. Har haft min blå Fonda och jeansjackan ihop. Visst är det lite knöligt med ärmarna?! Kram

    SvaraRadera
  5. Superfin! Du blir sån härlig färgklick med rosa Fondan.

    Jag ska absolut bjuda dig om jag ska ha ett sådant party. :) Det var jätteskoj med otroligt svårt att välja.
    Kram

    SvaraRadera