Free background from VintageMadeForYou

onsdag 31 augusti 2011

Rosa paket





Ett stort rosa paket kom till mig idag och ett par mindre med Traderavinster i.
Rosa paket kommer från Country dreams och det var jag mes tnyfiken på;)

Inga barn hemma och då kan jag knappt hålla mig, jag sliter upp paket. Gör ni det med?

Overcoast coat i indigon storlek 2 är helt perfekt och jag är så nöjd! Synd att fotot blev helt värdelöst.
Suitheart dress i storlek 1 är för liten. Jag kan knäppa den men tycker att den sitter för hårt under bysten och det stramar. Men mjuk och fin denim, vackra rosor och broderier så ryggen på den är väldigt vacker. Kommer att glädja många i vinter men inte mig:(

Tradera vinsterna visar  jag efter de varit i tvätt maskinen men jag kan avslöja att det bl a är en classic:)

Kramar alla fina

5 kommentarer:

  1. Vad trist att den var för liten. Kan du inte bara byta till större storlek? Jackan är sååå fin i mörkblått! Den vill jag också ha! KRAM

    SvaraRadera
  2. Här satt jag och var så nöjd att jag beställt stl 2. Tills jag hämtar paketet och märker att den är stl 1. Hjärnsläpp måste jag haft när jag gjorde den beställningen. Men jag vill absolut ha den i stl 2! Kramar

    SvaraRadera
  3. jag har provat en 2:a med men det är något med klänningen som jag inte gillar. Det klickar inte och det tycker jag att det ska:)

    Hör med Jeanette om storlek 2;)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Jag kan heller inte ha klänningen tyvärr...men den är fin.
    Kramar och må väl
    <3

    SvaraRadera