Free background from VintageMadeForYou

lördag 13 augusti 2011

På Tradera


Finns denna skönheten och lite andra saker.Mina auktioner hittar ni här


Ni orkar inte höra på mitt gnäll om Blogger och mina tekniska tillkortakommande;) Men nu har jag svårigheter med att ladda ner bilderna. Denna helgen springer iväg så jag hinner inte sitta med det i lugn och ro.

Idag har vi varit på fotbollsmatch först och sedan körde jag till
" Exlusivvardag" s fina showroom och ekiperade mig. Så fina saker Linda har och det är inte samma pengar som Odd Molly, så för mig är det ett superbra komplement. Tyvärr blev inte fotona bra så jag får återkomma och visa er vad som fick följa med hem:)

Imorgon har jag en heldag i Helsingborg, Lilleman ska på sin andra utställning. Är allt lite nervös och jag begriper inte varför egentligen. Men han är badad och borstad och ser verkligen ut som den prins han är.
Alla saker är packade och nu ska jag bara planera min klädsel, jag måste med vara fin. Superian dress eller FoL i pink, eller kanske wrapen med guldglitter för vinnarkänningens skull;) Ja vi får se.
Om det funkar får ni följa med mig imorgon, Androiden laddas för fullt.

Kramar alla fina

3 kommentarer:

  1. Lilleman?! Han är ju som en liten ponny för sjutton;) Men urfin, det kommer säkert att gå kanon-bra! Kram<3

    SvaraRadera
  2. Tror du får ta Superian för här är det iaf skitkallt.
    Får man säga lycka till på utställningar eller är det som på teatern?
    Puss på nosen iaf Lilleman!

    SvaraRadera
  3. Linda, han är liten;)
    Det bidde Praire blouse men jag var den enda Odd Molly klädda idag.
    Kramar

    SvaraRadera