Free background from VintageMadeForYou

torsdag 11 augusti 2011

Vardag igen

Eftersom vi redan fått höst här nere så började jag jobba igår. Tjejerna fixar att vara hemma väldigt bra och jag sparar semester dagar som blir bra att ha till senare tillfällen.

Idag har jag fina fynd klänningen, Superian dress från Ajabaja´s rea och jag gillar den skarpt. Den är inte så skör som Saloon dress var och den är i bättre storlek för mig.
Som pricken över i:e t har jag det vackra halsbandet från Unica of Sweden som Veronica gjort.

4 kommentarer:

  1. Aah..den blåa känns väldigt mycket "du"!! Jättefin på dig är den.. Vad menar du med att Veronica "gjort" dessa halsband..?? Är dom dyra eller..?? Vet jag är seg o hänger med lite dåligt men du väckte ett intresse här hos mig.. Snyggt tillsammans!
    Brukar ju kännas bra med sparade semesterdagar! Dina flickor är ju stora o ni får glädje senare istället tillsammans igen. Vädret är..tja..suck min make har semester såklart nu!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Japp det är hennes design. Hon har så mycket fina saker i sin butik. Vill du att jag ska fixa så hojta till.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hellooooo pudding! Skitsnygg är du i din klänning! Blått är vekligen din färg:) Kram

    SvaraRadera