Free background from VintageMadeForYou

onsdag 24 augusti 2011

Så fin!


Vackra anglais blouse, eller vad den heter har flyttat hem till mig<3 Den är storlek 2 och därmed lite stor men åh så fin. Mycket knepigheter har det blivit på Tradera men vilka fynd man kan ha turen att springa på, som denna som är slut nästan överallt om jag förstått rätt.

Idag har vi 12-års kalas och det är världens lugnaste kalas. Det är bortamatch och den missar man ju inte;)
Så älskade maken körde hem tidigare och fixade kvällssmat och jag kom något senare med tårtan. En timme vid matbordet och lite prat sedan for de iväg!
Vi har planerat in vuxenkalas en annan dag men kompiskalas vill hon avvakta med, storasyster.
Det är nog lite knepigt i o m att hon precis bytt skola. Men de är fyra tjejer som har funnit varandra och de andra tre gav henne en födelsedags present! Det tyckte jag var väldigt omtänksamt av dem:)

Kramar alla fina

7 kommentarer:

  1. Den blusen är jättefin på dig, och var det ett fynd är det även bättre:) Jag håller med om att Tradera är småknepigt om dagen. Söta kompisar din dotter har.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är den bara heeeelt underbar?! Älskar den. Och du är så vacker.
    Fint att det går bra i skolan, blir man varm i hjärtat av.
    kramar!!

    SvaraRadera
  3. Blusen är tokfin på dig! Skönt att det funkar i skolan:) Kram<3

    SvaraRadera
  4. Jag såg den där, ibland kan man fynda! Jag tror att det blir riktiga köparens marknad så här runt stora ny släpp Många rensar och samtidigt är det många som fokuserar på sina nyköp istället för tradera. Själv vann jag en lång likadan för ca 900:- Men tyvärr "klipptes den sönder" vid paketeringen så den blev jag utan...

    SvaraRadera
  5. Åh Sofia, så ledsamt!

    tack ja jag tycker den är både vacker och tidlös.

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Hej fina du!
    Så vacker du är i den ;-D
    Meeeeen.....om du mot förmodan skulle få för dig att den är för stor och du skulle vilja sälja den vidare står jag gärna på första raden och vill köpa den av dig då....men bara ifall ;-D
    Underbart fin är den!
    KRAM!!!

    SvaraRadera
  7. Hej igen snygging!
    Ville bara tipsa om att jag beställt denna blus i storlek 1 (fanns inte storlek 2), skulle den bli för liten kanske du kan tänka dig en SWAP??? Lämna en kommentar eller maila mig bara i så fall.
    KRAM!!!

    SvaraRadera