Free background from VintageMadeForYou

tisdag 9 augusti 2011

Ett nyförvärv


Jag har varit urusel på att blogga och lika dålig på att visa nyheter.
Dennna ljuvligt sköna klänning
# Imprime dress som jag köpt hos Stefanie på Jonny´s boutiqe, är jag väldigt glad för. Den kan jag bara rekommendera om ni hittar den dvs, den är poppis. Min är almost black och finns i färgerna indigo, military och chalk. De är lika fina allihop och det handlar nog mest om vilken färg man trivs bäst i:)

Kramar alla fina

6 kommentarer:

  1. Fin du är i din klänning! Jag har en likadan som jag älskar! Tyvärr torrfäller min mycket... Kram Linsan

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Men så trist! Det gör inte min, hoppas att inget händer efter tvätt.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Fiiin! Jag har den ljusa, lika fin den:) Klart du får låna Marodören:) Kram!

    SvaraRadera
  4. Snygg!! Passar verkligen i färgen.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad fint!

    Jag har inte sett de där irl alls.. Kanske tur ;)

    Kul att se dig!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Vad snygg du är i din Imprime dress. För mig blev det en i military.
    Kram

    SvaraRadera