Free background from VintageMadeForYou

måndag 29 augusti 2011

Bläää

Detta roar jag mig med på kvällstid, om ni undrar vad jag gör istället för att gå på bloggenad;)  Efter att vi behandlat oss 4 gånger gav jag upp medlet och kör nu med hederlig kamning. Det är lillsyster osm är drabbad och hur de små rackarna kan gömma sig begriper jag inte. Det är inte så att jag hittar löss varje dag utan en gång var 5:e dag ungefär och bara en åt gången. Som tur är gnäller hon inte utan tycker det är skönt när hon kammas, vilket är en himla tur.

Jag har fått sålt en hel del på Tradera och det är skönt att göra av med sådant som inte används, Nu är det bara Saraband dressen som ligger kvar ute och den hoppas jag någon vill köpa, annars får det bli min julklänning:)

Kramar alla fina

1 kommentar:

  1. har du testat Nitfree??? jag höll på att bli tokig här, kur efter kur. denna funkar verkligen om man är lite envis. den kammar bort lössen OCH krossar äggen. Inte billig men det är ju inte lusmedel heller....
    finns på lusfri.nu!
    Kram

    SvaraRadera