Free background from VintageMadeForYou

måndag 22 augusti 2011

Vissa dagar är postlådan roligare än andra








Inte mindre än två fina saker kom idag. den ena satt som en smäck medan den andra satt mindre bra:



Jag är storlek 1 och i labeln står det 1 men jag gissar att den passar en storlek 2-3 mycket bättre. Den i dark pink är betydligt mindre!
Den är i väldigt fint skick så om någon är sugen är den till salu annars får den tillbaks till Tradera

det andra paketet visar jag vid ett annat tillfälle men det kom från finaste Dr Molly

Kramar alla fina

6 kommentarer:

  1. ha ha ha mailade dig precis för att se att det kommit fram. Har du sett fulare paket? Maken ringde till mig från posten och undra om jag seriöst tänkte skicka det. Dom hade vägrat ta emot det på posten. Skönt att det kom fram då! KRAM

    SvaraRadera
  2. hahahaha jag tyckte att det var hur bra som helst. Men allra bäst var innehållet, superfin och satt perfekt!

    Tack och kramar

    SvaraRadera
  3. Lite stor ja! Blir lite nyfiken på nästa:) Kram

    SvaraRadera
  4. Spännande på nästa paket!
    Lite intresserad av FOL men hur mycket vill du ha?
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Intresserad av FOL! :o)

    mailadress:
    annette.lovgren@hotmail.com

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Ååå den där är ju så fin. Vad synd att den inte passade. Konstigt med OMs storlekar ibland att samma plagg i olika färger kan vara så olika i storlekarna...

    Kram och tack för dina söta ord hos mig i helgen. Betyder mycket

    /Vivvi

    SvaraRadera