Free background from VintageMadeForYou

torsdag 16 december 2010

Snart människa igen


och jag har hunnit klicka och retunera;) Eftersom jag krympt är det lite svårt med storlekarna. Hur tycker ni denna sitter? En väldigt vacker blus, Timless # 236 i rose.Härlig bomull med vackra broderier och söt spets lockar till fler köp, ett litet linne får det nog bli så småning om.
Har haft tur med Tradera och vunnnit 2 auktioner äntligen efter att ha förlorat flera stycken. En gick jag misste om på en ynka krona?! Förargligt men de som jag nu väntar på är jag väldigt glad och hoppas de sitter bra.

Idag har vi som alla andra haft full snöstorm och vi skottar för fullt. Visserligen snöar det fortfarande men man måste komma in och ur garaget:)

Kramar alla fina

14 kommentarer:

  1. Den är ljuvlig på dig!!
    Jag missade en sak på Tradera igår, glömde helt bort det, så besviken jag blev när jag kom på det. Vann en auktion ikväll på Tradera, så nu väntar jag på 2 paket.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den är underbar på dig helt enkelt! Gillar också Timelss plaggen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Den är superfin på dig!
    Älskar denna blus..
    Timeless kollektionen är helt fantastisk.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hallå där! Ett tag sedan sist.

    Jättefin blus på dig. Jag tycker den sitter jättefint, vilken storlek har du tagit?

    Du är väl rädd om dig och äter även om det är mycket att göra. Du behöver absolut inte krympa...

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Nej krymp inte mer nu! Du är superfin i den blusen, så söt!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  6. Hej älskade du! Den sitter verkligen UNDERBART på dig! Ser att du gått ner en del. Hoppas allt är bra? Saknar dig min vän, men snart ses vi ju!! KRAM <3

    SvaraRadera
  7. Hej fining! Tycker den sitter jättefint på dig och färgen är rätt! På mig är den aningens för kort i längd tror jag..
    Ta hand om dig nu du..:-)
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Vad FIN du är i blusen! Jag har provat linnet och är såld:) Apropå krympa, du kan få lite fläsk av mig för jag har lagt på mig i stället! Är jag inte snäll;) Kram<3

    SvaraRadera
  9. Den är jättefin på dig!
    Hoppas du mår bättre.
    Str kram

    SvaraRadera
  10. Blusen är superfin! Finns bara i vitt i lokala butiken :-( Jag vill ju gärna klämma på alla varianter innan jag bestämmer mig och helst handla "hemma" men blir tyvärr, alltsom oftast kund i webbshopparna.
    Massor av kramar!

    SvaraRadera
  11. Sitter jättefint - klär dig fint!

    <3 KRAMAR

    SvaraRadera
  12. Superfin! Sitter jättebra på dig. Mycket finare än produktbilderna. Blir lite sugen
    Ha en superbra dag
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  13. Tycker den sitter bra på dig och passar dig jättefint i färgen. Behåll! =)
    Skönt att du mår bättre.

    SvaraRadera
  14. Åh tack alla för fina komplimanger! Balsam för själen är det <3
    Jag har storlek 2 så de är nog något små i storlekarna.

    kramar

    SvaraRadera