Free background from VintageMadeForYou

tisdag 28 december 2010

Underbar tisdag:)



Idag är det en rolig dag! Dels njuter jag efter besöket igår och längtar till ikväll. Dels njuter jag för inte mindre än TRE nya mollysar har kommit idag. Ett superklipp som jag är såååå nöjd över och dels denna fina som jag vunnit på tradera. Sist men absolut inte minst en vacker tunika som jag fått av finaste Bina och Country dreams, 327:a i lite lilac. TACK SUPERFINA NI!!!

Mitt reaklipp som jag är så glad för hjälpte goa Morty mig med. det är andra gången hon kommer till min undsättning, hur ska jag kunna återgälda henne? Ikväll får hon en bamsekram ialla fall, för nu ska vi strax iväg.

Kramar alla fina

3 kommentarer:

  1. Fina Christina, hoppas kvällen har varit underbar! Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för idag vännen! En kväll som finns kvar i minnet läääänge. Sitter här hemma och avnjuter en kopp te.
    Bara roligt att kunna hjälpa till!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag hoppar in här också och tackar för i kväll!! Så trevligt det var att se dig igen! Säger som Jeanette att jag kommer att minnas läääänge med ett leende.
    I morgon mailar jag lite bilder.
    Kram och gonatt!!

    SvaraRadera