Free background from VintageMadeForYou

söndag 26 december 2010



Redan annandag jul och dagarna har sprungit iväg:) Har ni sett vilket vinterväder vi har i skåneland denna julen, helt fantastiskt!

Julafton startade jag med huvudvärk så sillfaten fick tyvärr vara ifred från mig. Men jag kom på benen och eftermiddagen samt kvällen var så härlig.




Juldagen fick min vackra Saraband dress invigas och den är alldeles ljuvligt vacker:)
Väldigt bra modell med tanken på mängden mat som intas. Men gott är det:D

Idag ska vi julfirandet med en tur till svärisarna men lite tid för pussel vill jag ha.

Har ni hittat något på rea:n? En sak ville jag ha men den är tyvärr slut i min storlek, carded flanell dress i blått storlek 2, någon som köpt och ångrat sig?


Kramar alla fina

5 kommentarer:

  1. Oj så mycket snö? Om jag ser carded flannel bell någonstans så ropar jag till.
    Ta hand om dig och ha en skön dag. Du är jättevacker i den röda sarabanden. En riktig drömklänning.
    Stor kram!!

    SvaraRadera
  2. Vad fin du är i Sarabanden! Jag har shoppat en Dolce skirt på rean på Minzo men väntar nu på bättre rea på en annan sak jag vill ha. Tycker 30% som många har är för lite för att jag ska köpa.

    kram

    SvaraRadera
  3. Visst är det vackert ute.
    Du är super fin!!!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. O du är übervacker i den klänningen!=)
    Så fantastisk färg till dig!
    ha en fortsatt skön dag nu vännen;)

    Julkram
    Adela

    SvaraRadera
  5. Du är så vacker i Sarabanden<3 Har klickat lite ja! Fick dessutom en lång LK i rött av tomten;) Jäklar vad snö ni har, tom med mer än oss i Bergslagen.....God fortsättning bästa Christina!

    SvaraRadera