Free background from VintageMadeForYou

torsdag 30 december 2010

Årets nästsista dag


Och jag har gårdagens outfit: Vackra fina Bina som hade adventskalender och gav oss andra så fina möjligheter att vinna fantastiska priser.Jag vann denna vackra blus: 327:an i lite lilac. Kombon är nya fräcka jeans från Seven, Under blusen Love love linne i lilac och för värmen skull Tenfold knit i grey.
Lite arbete idag och sedan får morgondagen förberedas. Det är mycket god mat och dryck som står på menyn och jag längtar.

ses senare Kramar alla fina

11 kommentarer:

  1. Jag missade tyvärr massor av "lucköppningar" hos Bina. Men du VANN alltså denna skönhet ? Stort grattis :-)
    ♥ Åsa

    SvaraRadera
  2. Åh vilken lycka, grattis! Jag köpte den blusen från CD på rean och är jättenöjd.

    Gott Nytt till dig!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Ja, det var verkligen en toppenvinst. Grattis till den!!! Visst var det kul och spännande med alla utlottningar! Själv vann jag ju ett superfint pärlhjärta av Madde som pryder min gran nu!
    Vad härligt ni hade det på "mollyträffen"!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så fin du är!
    Kul med träffen, längtar till nästa :-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så himla fin vinst!! Grattis.
    Sa jag tack för sist? Jag tyckte det var jättetrevligt att se dig igen, och mysigt att sitta ner med goa tjejer och äta.
    Försökte maila bilder till dig men hade nog en gammal adress så det studsade. Ialla fall, ha det jättbra och jag önskar dig en fin nyårsafton och ett Gott Nytt År!!!
    Kramar!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Grattis till den fina vinsten och roligt att se den på dig.
    Önskar dig och familjen ett GOTT NYT ÅR.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  7. Kram till dig med! Så fin i din vinst:)

    SvaraRadera
  8. GOTT NYTT ÅR!!! Kramar o hoppas vi ses snart igen!!!

    SvaraRadera
  9. Gott nytt år Christina! Kramar

    SvaraRadera
  10. På årets första dag önskar jag dig ett underbart 2011!

    SvaraRadera
  11. Grattis till fin fin vinst.
    Kikar förbi och önskar dig och de dina ett gott nytt 2011.

    Nyårskram
    /Carina

    SvaraRadera