Free background from VintageMadeForYou

söndag 2 januari 2011

2 :a januari 2011


Urusel på att blogga fortfarande men prioriterar min tid och ork till älskade familjen. Fina Bina´s underbara mall om molly året blev inte av innan nyår men kan för all del göras i efterhand.

Nyårsafton har passerat med massor av otroligt god mat och dryck! Vi var som vi brukar här hemma med goda vänner. Vi delar upp allt och på vår lott stod inköp av ost och vin samt desserten. Jag gjorde pistagenötsparfait med fruktsallad, chokladsås och en jordgubbsås med. Fast jag uppskattar champagnen mest, mmm vad jag tycker om det:)


Tycker oxå om min nymf dress väldigt mycket! Jag har gjort en swapp med goa Jeanette som tog min röda istället. Ett väldigt bra byte för den blå är lite mindre i storleken än vad den röda är. Någon som vet hur den multifärgade är, lik den röda eller den blå?

Nu ska jag läsa runt allt jag missat i bloggvärlden för igår kom jag inte till min dator på hela dagen. den var upptagen av en riktig datanörd;P

Kramar alla fina

8 kommentarer:

  1. Pistagenötsparfait? Guuuud så gott det lät. Här är en till champagneälskare! Nymphen är jättefin, jag hoppas att hitta en någon gång..
    Ha en fin söndag! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej söta Fengxumamma!
    Jag läser också i fatt och skäms lite för dåligt kommentarslämnande...men nu ska jag läsa i fatt! Du är såååå snygg i den underbara nymphen!

    Många kramar
    Adela

    SvaraRadera
  3. Desserten lät ju inte helt fel! Nymphen är inte helt fel den heller:) Kramar i kubik!

    SvaraRadera
  4. God fortsättning!
    En till här som inte riktigt hinner med allt. Fullt upp med en massa annat när man är ledig. :)
    Otroligt vacker är du i den blåa Nymphen! :)
    Har för mig att jag läst någonstans att multin var lite större i storleken men kan vara så att jag inte kommer helt rätt. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej vackra du!!

    Otroligt fin är du i den blåa nymphen!! Om du någon gång vill sälja den är det bara att maila mig ;-D

    Psst: har den gråa wigwamen till salu om du är intresserad.

    Kram!!

    SvaraRadera
  6. Hej, kikar in på det här inlägget då och då för jag vill så gärna se om någon svarar på frågan om den röda Nymphen som är min drömklänning och jag vill ju inte riskera att sikta helt fel ;-) Du är väldigt fin i den blå och bild nr ett är jättesöt!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Hej! "Ramlade in" på din blogg för första gången, lite småtrevlig. Blir nyfiken på hur gammal du är - 45 årsåldern?
    Hej så länge!

    SvaraRadera
  8. Mmmm, så gott det lät... Pistagenötter...
    Fin är du i blått, bra byte!
    Kramiz

    SvaraRadera