Free background from VintageMadeForYou

tisdag 14 augusti 2012

Underbara bloggvänner



Jajamänsan Carina, visst är jag nyfrisserad. Har hittat en ny frisör ( här i vår lilla håla) som jag är väldigt nöjd med. Ung och super-rar, har ideér och klipper snyggt:)





Att Odd Molly världen består av underbara kvinnor vet jag! Ändå kan jag inte släppa detta som hänt utan att berätta:
Jag efterlyste och fikc efter ett par dagar ett meddelande: Vi ska till Freeport, vill du att jag ska kolla? Och köper, skickar fint paket till mig. Så glad jag blev!!!

Fantastiska A-K: Du är så vänlig och omtänksam, vilken underbar person du är!!! TACK<3 p="p">



Den sitter perfekt och blir helt rätt under min fina Crochet frill dress:)


Tack för peppningen i förra inlägget!
Nej en riktig s-t helg var det. Milow får jag försöka hitta en annan utställning till men Göteborg kan jag tyvärr inte:(

Lilla Bastian är en lite tjej! Men hon är lika söt för det vilket hennes blivande ägare med tycker så de vill ha henne som Stella istället för Bastian. En stor sten föll!

Tänk så många turer, jag tror att jag skrattar åt alla turer vid jultid:)

Nu ska jag äntligen läsa runt i blogglandia

Kramar alla fina


4 kommentarer:

  1. Va fint att allt löste sig! <3

    SvaraRadera
  2. Tack för dina snälla ord!
    Det är var så kul att kunna hjälpa till att hitta ditt eftersökta plagg!

    STOR KRAM

    SvaraRadera
  3. phew, tur att de gillade Stella lika mycket som Bastian. Du är så himla SNYGG!!! Klem

    SvaraRadera