Free background from VintageMadeForYou

måndag 13 augusti 2012

Inte min helg


Så jag är glad att den är över:-)
Lördagen skulle jag ha varit på utställning med MIlow men jag tillbringade dagen att förflytta mig mellan sängen och toaletten. Usch vad besviken jag blev:(

I går morse bara får jag en tanke och titta på kattungarna; Bastian är inte Bastian utan är mer en Beyonce!!? Hur berättar man detta för de blivande ägarna? A det är en sådan tavla av mig så det satte ribban för hela dagen. Två kaffemuggar välte jag ut när de var fulla givetvis, en blomkruka och rev sönder något annat. Hade varit bättre om jag var låst i sängen igår;)

Men ny dag nya tag och jag ska glädja mig åt nåtot som när denna världen är som bäst och hoppas kunna berätta om det imorgon:)

Nu ska vi på kick-off

Kramar alla fina

9 kommentarer:

  1. Oj då vad mycket jobbigt på en gång. Hoppas kickoffen blir desto roligare idag.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Fy vilken helg och jag förstår ditt kval inför nya ägarna.
    Hoppas i alla fall att du har någonting glädjefullt framför dig.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  3. Men din stackare! Hoppas nya ägarna tycker att en Beyonce är lika bra som en Bastian.
    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Hm, illa, illa. Särskilt att du verkar varít sjuk. Beyonce är mkt coolare än Bastian, så hoppas de håller med om det. Du är fin idag i alla fall. Ha det så roligt. Klem

    SvaraRadera
  5. Usch din stackare!! Typiskt med magsjuka just denna helg....Jag tyckte det var konstigt att jag inte såg dig i Hbg, hittade inte buren heller... Jadu, du är inte enda uppfödaren som gjort den missen!Hoppas de tycker att det blir bra med en tjej! Min kille blev Ex 2 (som förväntat), men sen sa domaren en sak som inte stämmer mot Fifes standard, så det drog ner det hela lite.....Jaja. Hoppas vi ses på någon annan utställning! (du ska inte till Göteborg den 16/)?)

    SvaraRadera
  6. Ojdå, men jag håller tummarna för att de vill ha Beyonce:)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hoppas början på veckan blir riktigt bra och att du mår bättre!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Nä! Stackars dig! Allt skit på en gång......Kram<3

    SvaraRadera
  9. Hallå där - nix, det där låter lite som en helg från Hell.
    Som tur är går de över och nya, bättre dagar kommer.
    Kan man månne ana att damen är nyklippt?
    Satt och läste igenom mängder med gamla inlägg och ser just att frisyren idag inte ser ut som frisyren igår :)

    SvaraRadera