Free background from VintageMadeForYou

torsdag 9 augusti 2012

Åh vilken mysig eftermiddag



Man måste ju ha en smaskig dessert efter en god lunch, eller hur?



Naturligtvis så är det " Vapianos" goda carpaccio som jag valde att vräka i mig



Inför dagens lunchträff med fina kvinnor: Flipfloppan, Helen, Annika ( Ju mer jag ser dig) och Josanne fick man ju klä sig lite ordentligt:)

Detta är ett mycket lyckat rea köp, gillar klänningen väldigt mycket. Jag har en storlek 1 i den men skulle absolut kunna ha storlek 0, någon som vill byta?
Jag skulle vilja ha tag på koftan i samma serie så det ska jag hålla utkik efter.

3 kommentarer:

  1. Tack själv för en trevlig lunchträff!
    Även om du inte fick sålt nån katt ;)
    Men vem vet? Om ett par år kanske sambon ger med sig...

    SvaraRadera
  2. Å mums, det där såg gott ut! Vad fin du är i klänningen och koftan.
    Kram

    SvaraRadera