Free background from VintageMadeForYou

fredag 3 augusti 2012

mycket vatten!

En styck sur katt och en lycklig simtjej.
Milow ska på utställning nästa helg och få provar jag att bada två gånger innan. Han gillar det inte!
Malin har idag simmat 15 längder i 25 meters bassängen. Det blev två märke med hem. Hon gillar det!

Bastian har fått sitt framtida hem utsett idag och det blir så bra. Känns riktigt skönt! Imorgon kommer en familj och tittar på Bella. Spännande! Så är det bara lilla Betty Boop kvar, sötnosen.

Kramar alla fina

5 kommentarer:

  1. Helsingborg väl? Jag ska dit på lördagen med en styck blå birmakille. Då kanske vi ses!?

    SvaraRadera
  2. Så kul att det går bra med simskolan. För det är allt härligt att vara i vattnet.
    kram!

    SvaraRadera
  3. Japp Helsingborg, ska meddela vilken Odd Molly jag har på mig så ska vi se om vi hittar varandra:)

    Linda: hon är så duktig så jag blir alldeles rörd. Hennes simlärare ( som heter Linda:) säger att hon är en naturbegåvning. Jag blev så glad för Malin´s skull!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Härligt när det bara lossnar och går så bra! Underbar känsla för Malin!
    Stackars kisen.....
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ingen risk att jag inte hittar dig, tror jag. Har ju sett dig på bild ;) Såg att våra killar dessutom har samma domare :)

    SvaraRadera