Free background from VintageMadeForYou

söndag 5 augusti 2012

Nu är semestern slut!

Det har varit en härlig ledighet och mycket har vi gjort.
Igårkväll var vi på en trädgårdsfest och då fick denna godingen äntligen lufta sig. Inte en gång har den använts i sommar! Upptäckte att jag har storlek 2 i dem och visst lite stor
är den.

Det stora är att Balder, Bastian och Bella har fått sina nya familjer utsedda. Lilla sötnosen Betty är inte tingad och varken älskade maken eller jah fattar detta! Hon är ju så söt:-) och ett litet yrväder.

Dessutom letar vi efter en äldre hona så katteriet kan fortsätta lite till;-) Ev kör vi till Stockholm och hämtar en bedårande 1 1/2 åring.

Nu arbetas det gör fullt på kontoret;-)

kramar alla fina

9 kommentarer:

  1. Oh skicka gärna en bild av henne så ska jag lobba för mina föräldrar som borde ha en katt-tjej igen! KRAM

    SvaraRadera
  2. Betty som är så himla fin! Nog fanken blir jag sugen men tror inte att våran kattdam vi har här skulle uppskatta sällskapet, hon är väldigt speciell. Lite herre på täppan.......
    Och visst skulle det sitta fint med barnsjuksköterska med på Rhodos! Men du får betala själv;) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. S-t ja misstänkte det, pank vet du;)

      Kramar även till din fina familj<3

      Radera
  3. Och jag blundar och stänger öronen och allt på en gång när du berättar sånt. Mantrar "ska inte ha fler katter"... =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok, då ska jag inte tjata sååå mycket på dig;)

      Kramar , vi ses på torsdag väl?

      Radera
    2. Det gör vi! Nej jag tror sambon byter lås medan jag är borta om jag släpar hem fler djur... ;)

      Radera
  4. klänningarna i min garderob har inte heller precis varit ute denna sommaren. Din är superfin, helst i den färgställningen. Hoppas kvällen var till belåtenhet. Klem

    SvaraRadera
  5. Vad fin du är! Och samma här. Nu är semestern slut, men det är faktiskt okej att börja jobba igen när man väl kommer igång. Kram

    SvaraRadera