Free background from VintageMadeForYou

söndag 29 januari 2012

Zumba:)




Jag har varit på mitt första zumba pass och så roligt jag hade. Det blir repris på det!

En vilsam helg och jag kunde gott ha en ledig dag till ;) Men ny vecka och den blir förväntsfulll. Lady får sina kattungar när som. Om jag räknat rätt är det 65 dagar nästa söndag men jag är inte helt säker på dag. Men tjock är hon och orolig. Idag har hon gått runt och prata mest hela dagen. Jag har bäddat 3 olika mjuka bäddar på olika ställe i huset och förhoppningsvis hittar hon något bra när det är dags.
Jag börjar bli nerövs, tänk om det inte går bra? Tänk hur blir jag när det är dags för mina egna flickor?  Vilken tur att det är långt borta)


Kramar alla fina 

1 kommentar:

  1. Vad spännande med bebisar:) Min mamma sa en gång att hon hellre födde själv än gick och väntade när nån av oss barn var inne för sånt! Kram

    SvaraRadera