Free background from VintageMadeForYou

tisdag 24 januari 2012

Jag borde skämmas:

För ett tag sedan fick jag en award av LindiLoo och jag har misskött det! Tack snälla fina för din omtanke, den värmde riktigt gott ska du veta<3







Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste" och utnämningen ges endast till bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter. När man får utmärkelsen ska man göra följande:




  • Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka!

  • Skriva ner de fem bloggar som man vill lämna awarden vidare till, och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.

  • Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare






  • Eftersom jag är så usel på sådant här vill jag att ni som känner er bortglömda och läser detta tar åt er och till er awarden:)

    Kärlek till er



    3 kommentarer:

    1. Äsch, du är för söt! Du bEhöver inte skämmas ett dugg! Blir glad att du blev glad : )
      Ha en fin dag!
      Kram!

      SvaraRadera
    2. Åh.. ja jag borde också skämmas.. tack för påminnelsen..

      Skriver på to-do-list

      KRAMAR

      SvaraRadera
    3. Åh jag fick också den där awarden men när jag skulle till att skicka vidare så kunde jag inte hitta någon som inte fått den...så då blir det ju lite kaka på kaka. Så jag struntade i den, och hoppas att jag blir förlåten;)) Stor kram

      SvaraRadera