Free background from VintageMadeForYou

måndag 16 januari 2012

I det lila paketet

Eftersom jag retats om innehållet i det lila paketet skäms jag och bjuder på detta;) Byxorna har jag inte haft på mig i dag. Däremot de svarta som är desamma: Cheryl Cargo. Attans sköna brallor!
Lite fundersam på om jag ska ha både ett par svarta och ett par vita lika. Tror man kan:P

Så här ser jag ut efter en dag på jobb, där jag har pratat sex och samlevnad med ca 150 elever i årskurs 9. Tur de är ljuvliga! Men man blir ändå rätt trött och till maten unnande jag mig ett glas rött ( en måndag!)

Kramar alla fina

6 kommentarer:

  1. Klart du kan ha både svarta och vita brallor! Dom är ju inte ett dugg lika;) Kram!

    SvaraRadera
  2. Tycker också du ska behålla båda! Och dig vill jag hyra in när det är dags att prata blommor och bin med barnen!!! KRAM

    SvaraRadera
  3. Supersnygga och vilket jobb. 150 elever...:-D :-D Blommor och bin, hihi..

    Kramar söta du

    SvaraRadera
  4. Du måste behålla båda färgerna. De vita till sommaren och de svarta till höst, vinter och tidig vår:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Snäckan du är så fin att du såklart skall ha TVÅ!

    <3

    SvaraRadera
  6. Klart man kan ha två av samma! Massa sånt i min garderob :-)

    Kram!

    SvaraRadera