Free background from VintageMadeForYou

söndag 8 januari 2012

Finns intresse?

Denna skönhet till klänning har jag i storlek 2 och jag funderar på att sälja den. Så om någon är intresserad så tar jag tacksamt mot prisförslag:)

En stillsam helg och en uppladdning inför vårterminen som nu börjar, jisses vad jullovet gått snabbt! Förmodlingen för jag varvat jobb med ledighet och familjen varit ledig hela tiden. Tjejerna börjar bli stora så de vill mest sköta sig själva och kräver just ingenting av oss mer än hjälp med maten:)

Nu ska jag gå på bloggenad, Kramar alla fina

11 kommentarer:

  1. Jag vill! Men! Prisförslag? Svårt, får räkna slantar och återkomma om ingen annan hinner emellan. :o)
    Kul att se dig på bild här, saknar dig som attan. KRAM vackraste!

    SvaraRadera
  2. Attans tur för min stackars plånka att jag är för tjock för den:) Och så håller jag med Josanne, saknar dig.....Kram!

    SvaraRadera
  3. Finns högt på min önskelista men tyvärr är plånboken inte i så god vigör just nu... Kram

    SvaraRadera
  4. Åh, Molly-Tina har letat efter just den jättelänge! Jag paxar den för hennes räkning om det är OK?

    SvaraRadera
  5. Åh Tina som efterlyst den så länge..

    SvaraRadera
  6. åhhh, vill haaa.... Men pris, får tänka lite då. Annars får du gärna sätta ett pris. :)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  7. Klart Tina ska ha den! Jag hade glömt att hon letat efter den så länge, jag drar mig ur.
    Absolut en tapaskväll, snart!!! KRAM!

    SvaraRadera
  8. Jag har en i storlek 3 om någon vill swappa till en storlek 2.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Jag vill gärna ha denna!!! Har också letat evigheter efter denna!!
    Kan erbjuda 1.700 kronor inkl frakt om det kan vara interessant. Får se vad Tina kan/vill bjuda för denna.
    KRAM!!

    SvaraRadera
  10. Hon har givetvis första tjing.
    KRAM!!

    SvaraRadera
  11. Jag vill också köpa den om du tänker ta in bud:-)
    Kram

    SvaraRadera