Free background from VintageMadeForYou

söndag 15 januari 2012

Film helg

Här har det varit skyttel trafik till biografen må ni tro! Lillasyster valde igår och då såg vi
 " Alvin & gänget  3 " Jisses så dåligt! 
Idag var det vampyr dags, när det var storasysters tur att välja. Det passade mig lite bättre;)

Oavsett vad gillade det var båda tjejerna nöjda och älskade maken likaså, ishockey i går och fotboll ikväll. Känns rätt bra att ha ett bloggevent att se fram mot. En hel lördag med egentid, mums

Vi har dessutom städat ut julen och kan våren komma tycker jag. Eftersom vi bara har regn och framförallt blåst så kan vi lika bra ha våren i stället. Det är lite mysigare när man hör fågelkvitter tycker jag och det gör mig glad.

Nu ska jag på bloggenad men jag har lite svårighetet att få upp sidorna, fler som har det?

Kramar alla fina

1 kommentar: