Free background from VintageMadeForYou

måndag 23 januari 2012

med walla




Då har även jag fallit för hypen med Ewa i Walla;) Så när Helena hade en till salu kände jag mig manad att prova. Så efter en måndag i Formel 1 tempo blev jag glad över ett litet paket i lådan. Ännu gladare blev jag när jag provat klänningen och den känns väldigt skön. Sitter som en smäck och är av bomullstyg som påminner mig om gamla tider. Ska bli spännande att prova är det ges tillfälle.

Så fler än jag som njöt i gårkväll:)

Kramar alla fina

8 kommentarer:

  1. Så fin den är på dig! Visst är det härligt med allt tyg?

    Kramar och ha en skön skön kväll,
    L

    SvaraRadera
  2. ÅH, SÅ fin den var på dig!! Har testat den också och tror jag nu måste till butiken och testa den igen.....SÅ FIN!!!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Gudars vad snyggt den sitter på dig.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så läcker på dig. Vilket kanonköp!

    Kramisar

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Men så fin du är i den.

    Kram från Eva

    SvaraRadera