Free background from VintageMadeForYou

torsdag 19 januari 2012

lämpligt



Framför tv:n och " Biggest loser". Förra veckan tryckte jag ostbågar så detta är lite nyttigare;)
Inte för att jag behöver tänka på vikten men hälsan.

Det är (nog) säkert att det blir tillökning här inom ett par veckor och fina Lady har världens mage. Samtidigt är Milow k-t som bara en hankatt på våren kan vara, jisses vilket liv. Han tappar i vikt och jag har pratat med veterinären idag och förmodligen bestämmer jag att vi kastrerar  honom. Jag ville ha en avelshane men han har det inte så bra nu. Alldeles för stressigt och oroligt, ett sådant liv är ju inget bra även om man är katt.

5 kommentarer:

  1. Vad spännande med småttingar i huset. Då vill denna katttokiga tant gärna få se bilder på de små när de ankommer. :o)
    Vad gott det såg ut med grapefrukt. Måste nog inhandlas imorgon.
    Kram vackraste!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att det ser ut till att bli kattungar. Jag ser också fram emot bilder.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hi hi tack för bilden - har inte kunnat sluta tänka på grapefruit sedan jag såg den i går kväll :)) Jag längtar också efter bilder på de små tussarna!
    Kram

    SvaraRadera
  4. grattis!! så roligt!!! ;o) milow blir iaf pappa till en kull
    kramar till er alla

    SvaraRadera