Free background from VintageMadeForYou

lördag 3 september 2011

Visst är man lite mjuk ibland


Jag vet inte hur ni är men jag tror inte att jag är ensam. När jag råkar ut för kritik och påhopp sätter det sig direkt och jag blir fruktansvärt ledsen. Som igår och då grät jag en stund och kände mig helt knäckt. Detta sätter sig och jag grämer mig länge,länge. Samma dag möter jag kärleksfulla goa tjejer som står för raka motsatsen:-)  Varför är jag då så hård mot mig själv, att jag inte tar de varma vänliga orden och sätter dem först:-(  Gör ni med så? Tror jag behöver lära mig lite mindfullnes.

Att.trösta sig med lite godsaker är inte fel däremot,;-)  Vi ska ha 13 års kalas för 3:e gången och jag är trött på princesstårta så då får det bli cupcakes istället

Tyvärr hade affären inget roligt kakpynt. Måste fylla på det lagret här hemma för det har tagit slut.

Kramar alla fina

5 kommentarer:

  1. Nej jag är som du, det sätter sig som ett envist tuggummi och det är svårt att få det att släppa. Hoppas att ni får en fin födelsedag!

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. En klok människa sa en gång till mig "det är bara ord och det är du som bestämmer om du ska låta dem såra" Har tränat länge på det och är numera bra på att ignorera rena påhopp och dumheter. Testa nästa gång ett fråga "varför vill du göra mig ledsen?" Lovar att människan blir svarslös.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Jag har också lätt för att ta åt mig......
    Skitsvårt att inte göra det. Vi får öva:)
    Jättekram till dig goaste, underbaraste Christina! Bodde jag närmre skulle jag trakassera dig hela tiden<3

    SvaraRadera
  4. Åh, skönt att höra att man inte är ensam om att ta åt sig! Känner ofta att jag är den enda som inte har skinn på näsan...
    Skönt att du fick en energigivande träff!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Känner igen mig allt för väl, tyvärr.. Antar bara jobbare vidare med ändrad riktning, som Rosen skrev tex. Lät bra i min hjärna, handling nästa steg!
    Trevlig helg¡ Kram

    SvaraRadera