Free background from VintageMadeForYou

tisdag 6 september 2011

Äntligen napp

Denna goding har jag jagat ett tag men det tog tid innan jag lyckades på Tradera "glad".

Den kom förra sommaren och jag provade den men det lugnare inte. Men det kan kanske bero på att jag tog fel storlek;-) nu har jag storlek 1. Jag ligger mest på 1 och ibland 2 så här ska man hålla igen. Tror jag ska söka den grå eller blå med.


Jag vill efterlysa QUICKTIP TUNIC i storlek 1 färgerna svart,vit eller rosa önskar Michaela.


Kramar alla fina


6 kommentarer:

  1. Den är sååå fin och jag jagade den också länge och till slut hittade den hit :-) Skam den som ger sig och du är superfin i den

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Visst är den fin! Jag har samma och den lämnar aldrig:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Naj vad fin du är i den..jättesnygg. Jag har klänningen i samma tyg men skulle nog hellre ha tunikan.
    Kramar!!

    SvaraRadera
  4. Superfin på dig!
    Grattis till god jaktlycka :-)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Du var superfin i den!! Har ju haft en blå som jag sålde nyligen trots makens protester för den vara bara inte jag men på dig är den ljuvlig!!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  6. En av mina favoriter!! Jag älskar min och du var jättefin i din :-)

    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera