Free background from VintageMadeForYou

torsdag 8 september 2011

vilken fag


Full rulle och 2 timmar övertid.

Då är det extra skönt att komma hem till tjejerna man har där hemma.
kassarna i bakgrunden är vintermunderingarna som inföskaffades i går och därefter återstår vinterskor. För mig är det ett ganska stort projekt när båda döttrarna ska ha  speciellt skor. Där märks det tydligt att de inte är födda av mig. Absolut lättaste som finns tycker jag att hitta skor, tycker inte de;)

Vita jeans och fina tunikan allt för att hålla kvar sommarfeeling fast regnet öser ner mellanåt och det känns väldigt höstligt. Är det någon som vet vad tunikan heter?

I helgen är det läger som gäller och halva familjen sover i skogen 2 nätter medan vi andra sover i varma mjuka sängar. Men vi ska ut på dagen och ha dagläger vilket de yngre ser fram mot, spännande att vara med de stora lite.

2 kommentarer:

  1. Tunikan heter #221 Duvet l/s tunic red. Den sitter jättefint på dig. Jag är så trög att har inte börjat leta vinterkläder. Lillebror klarar sig, men den stora måste ha allt nytt. Ditt paket gick i väg i dag, så nu håller jag tummen för att du har den i morgon.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Fina!!
    Den heter Duvet l/s tunic och är superfin dig!! Ser nu att Hilde precis hunnit svara dig ;-D
    Kram och tusen tack än en gång!!

    SvaraRadera