Free background from VintageMadeForYou

tisdag 13 september 2011

Höstligt i Skåneland




Måste prova att lägga in flera kort.

Idag blev det ett mina bästa Molly köp: pleated denim skirt tror jag den heter. Blusen har jag köpt hos Exklusiv vardag och från Silke. Väldigt bra priser på Silkes produkter vilket inte är fel;)
Kappan är en gammal goding som jag hade i kaki, sålde för Lotta Lotta och nu har igen, men i en färg som passar mig bättre.

Vår höststart har varit intensiv med mycket på agendan, både på jobb och privat. Tror aldrig jag varit me dom en sådan turbulent terminsstart men det ska vi ro iland:)

Kramar alla fina

3 kommentarer:

  1. Du är stilig, som ALLTID, syster! Glöm inte vitaminerna nu i höstblåsten..

    SvaraRadera
  2. Twill back coat är så jäkla snygg! Och du i den:) Kram

    SvaraRadera
  3. Du är jättefin i kappan. <3 Vi får ta en fika snart och varva ner lite. Hösten är intensiv men det finns ju hål i schemat.
    kramar!!

    SvaraRadera