Free background from VintageMadeForYou

måndag 19 september 2011

Ny vecka-igen!



Hur fort sprang denna helgen förbi, svisch och måndag igen. Tur att jag gillar måndagar:)
Sedan i fredags strulade Blogger för mig och jag kunde inte göra något inlägg:( Dessa fräcka halsband försökte jag visa för det är fina Maud som gör dem och hon knåpar hemma. Längden är ca 60 cm men går att få med längre kedja, de kostar mellan 125 och 200 kronor. Tycker jag är bra pris för blingbling;) Då kan man köpa flera;)

7 kommentarer:

  1. Hej Måste fråga var hittar man denna fina Maud som gör så fina halsband ??
    Tack för en super fin blogg som jag smyger in o läser lite då o då !!
    mvh Anna

    SvaraRadera
  2. Anna, Maud finns i min lilla by och du hittar henne på Facebook: Tieljosmycke:)
    Det går oxå bra att du mailar mig så ska jag ombesörja så ni får kontakt

    SvaraRadera
  3. Snygga halsband! Ska kolla in henne på Fejjan! Kram

    SvaraRadera
  4. Ursnygga halsband, men hur hittar jag hennes sida på FB? "Tieljosmycke" gav ingen träff!
    Mvh Viveca

    SvaraRadera
  5. Jättefina och jag undrar också hur man gör för att få köpa en skalle =)

    SvaraRadera
  6. Maud´s sida heter " Tieljo smycken" och gruppen ska gå att nå. Där finns foto i mängder på hennes saker
    Om ni inte hittar så får jag bjuda in er:)

    kramar

    SvaraRadera
  7. Coola smycken - kollar mer på hennes FB sida :)

    SvaraRadera