Free background from VintageMadeForYou

torsdag 15 september 2011

Torsdag, var tog veckan vägen:-o


Redan i slutet på denna veckan och halva september har rusat förbi. Bara två veckor kvar till det är dags för Göteborg och träff med lovley ladies, jag längtar! Både efter möte med gamla och nya bekantskapen men även efter lite egentid. Det är så lyxigt när det tillfället ges:-) 

Jag har visserligen börjat på dans två gånger i veckan, skitroligt men det är något annat när man åker hemifrån ett par dagar.

Dagens är en underbar klänning, Superian dress som jag har i storlek 1. Jag funderar på hur en 2:a skulle sitta på mig. Någon som har en och tar med på träffen;-)

Kramar alla fina

5 kommentarer:

  1. Hej!

    Håller helt med dig om att det ska bli fantastiskt roligt med Göteborg och träffa alla.


    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Du är så fin i blått! Visst är det viktigt med egen-tid! Kram

    SvaraRadera
  3. Vad fin du är i klänningen!. Visst ska det bli kul i Göteborg. Jag ser faktiskt tågresan dit som skön egentid också. Man får ta tillvara på tillfällena.

    kram

    SvaraRadera
  4. Det ska bli så spännande att få träffa er alla (nästan i alla fall)! Har aldrig varit med på en träff förut :) Kram

    SvaraRadera
  5. Vilket fint halsband! Är det ett sånt som din kompis gjort som du visar i inlägget efter?

    SvaraRadera