Free background from VintageMadeForYou

torsdag 17 februari 2011

Till salu



Vackra Amerind dress i storlek 1. Prisidé 1500 kr



Från Sovereign kollektionen en underbar tunika Cotton anglais i storlek 2. Prisidé 800 kr




Stich i storlek 2 från Living tenfold kollektionen, Prisidé 800 kr



Kjol från för mig okänd kollektion. storlek 1, helfodrad och i bomull, rak linning och dragkedja i sidan. Tyvärr väldigt dåligt kort ser , finns inte fläckar på den. Prisidé 450 kr





Timeless storlek 2; tyvärr för stor för mig. Använd 2 gånger och tvättas nu innan flytt.
Prisidé 900 kr SÅLD

Priser är utan frakt så den tillkommer. Om ni är intresserade av något plagg så skicka mig ett mail: christina.billberg@live.se

Kramar alla fina

4 kommentarer:

  1. Fina kläder till salu men en stl för stor :(..

    Krya på dina små hjärtan!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Å Amerinden är så snygg!! Tyvärr är nog min shoppingkassa förbrukad denna månaden...;)

    Kram tjejen!
    Adela

    SvaraRadera
  3. Önskar jag var stl 1 om man säger så... =)

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag är intresserad av både din Indy dress och din Amerind! Hör av dig på viksjo@edu.gislaved.se

    SvaraRadera